2014年7月18日星期五

Eric Kwok音樂會

朋友突然急call去睇Eric Kwok音樂會,當然奉陪!音樂會本來只做兩場,後來加場,竟然加響前面,結果今日的第一場,變左第二場,不過應承左會出現的艾粒,就今明兩日先會出現,我都睇到佢地囉!

坐得好前,從未試過坐第一行! 

李克勤係第一個出場嘉賓,開始時佢有埋過觀眾度同一兩個人握手,然後就行番上台。
去到我果邊,有觀眾響上面落黎諗住同佢握手,我好驚,人多擠迫係好危險的事,好彩李克勤無埋黎握手! 
我聽佢唱歌好開心! 
然後到梁詠琪出場 

馬來西亞的女歌手Gin Lee雖然係唱別人的歌,但唱得好好呀! 
阿Sa向來好努力,今晚見佢真人,嚇到我。。。佢。。。好瘦呀!太瘦嘞!我見猶憐,阿Sa你要食番多D嘢呀!身體健康好緊要! 

Eason係全晚的焦點,歌唱得好,又活躍,全晚氣氛都帶動到,勁! 
楊千嬅對高跟鞋與阿Sa的不遑多讓,前後踭都高,一步一驚心,但千嬅的後踭仲要係幼到。。。好驚佢會跌,要小心呀!千嬅唱得唔錯,連彭羚唱的歌咁難都唱得咁好聽! 
蘇永康梁漢文Eason同劉浩龍一齊出黎時氣氛就好好,人多熱鬧呀!佢地望乜呢? 
原來望大螢幕! 
其實我幾鍾意官恩娜的歌,尤其果首"千帆",佢又靚女。

官恩娜之後係劉浩龍唱歌
林子祥之前係佢太太葉倩雯,可惜Sally一直企响中間唱歌,我見唔清佢真人,當然影的相好模糊,所以不post出來。 
又係Eason!佢真係好勁! 
終於到艾粒嘞!
"Do姐我好鍾意你!"Ka Ka Ka Ka! ^0^ 
最鍾意見到葉佩雯出現,話晒係Eric Kwok成功背後的女人,之前無聽過佢的歌,今晚才知道,原來佢唱歌好勁,好聽,把聲好好,唔唱歌真係好嘥! 佢第一套衫好靚,好有特色!
換左晚裝後同老公一齊唱歌,好Sweet! 
楊千嬅再度出場! 

今晚Eric Kwok的最佳男歌星係梁漢文(佢話昨晚係Eason,晚晚唔同),佢唱"正氣歌"好好聽,首歌的曲詞都好好。 
最後Encore出場壓軸係Swing!

原諒我聽音樂會都有影相,因為見到咁多星,忍唔住,但影完就放低手機聽歌,聽下星星們現場唱歌的靚聲!

我唔係睇過好多場演唱會/音樂會,但呢一個音樂會,睇完離開時好滿足!亦好滿意!讚!