2011年8月22日星期一

又係昂坪

熱到跳舞的日子,無奈又要去坐吊車,又要去昂坪,又要去寶蓮寺。

成人 $115普通車來回,水晶車(玻璃底)更貴,也可一程普通一程水晶。全部都要搭坐,就算你一家幾口,都要同陌生人搭坐一架車。
閒日都咁多人,暑假即係暑假!
以前,360吊車響吊車將到昂坪車站時,設了靈猴攝影機,吊車差不多到,便有大字標題叫大家笑,然後看到一下閃光,吊車便到站;或許這個方法,很多遊客都沒注意到,結果沒望鏡頭的,當然不會買回自己的相片,而隨著遊客愈來愈多,經常「搭」車,那背向靈猴攝影機的遊客,也不會買回自己的相片,所以...現在360派出職員,在東涌車站月台,遊客上車後,拿著攝影機替遊客拍照,一定會全員望鏡頭,也可你家得你們,我家得我們,你家不會有我家人,我家不會有你家人,然後將相片傳送到昂坪站,職員將人頭key落設定背景,印大相,做匙扣和水晶球,等你來幫襯。哈哈哈!幫襯率比以前高呀!收費比澳門新濠天地要貴!

嘩!機場呀!睇下!有隻飛機起飛呀!嘩!又有飛機起飛呀!(機場梗係有飛機起飛啦!唔通有火車起飛咩!講野用下腦好唔好?)

下面有路喎,係咪可以行山架?(係呀!仲唔跳車落去行?)

英雄無用武之地

點解吊車要排隊?呢度又唔係人山人海?人從那裡來?

今次個門面靚過上次黎果陣,果然門面功夫做足...


曬!

我佛慈悲

樓梯一級又一級行行行,汗水一滴又一滴流流流!



又一個門面

有牛

回程,排隊一個鐘才上到吊車!兩位鄉下來的大鄉里,習慣性排排下隊要打尖,前面一雙戀人很無奈!先生小姐,不用無奈,他們打尖又如何,要跟我們一起才能上車啊!睇下佢打尖打得幾耐囉!突然,我瞄準機會,大聲跟大鄉里說:排番落黎啦!唔好打人尖呀!)

後面小伙子,多次想打尖,打呀打,打成功了!好!我讓你打尖,站在你背後,讓你排在我前面,如果你不用等我後面的人,那你就真正打尖成功了!你的家人在我後面呀!(他多次轉身跟家人談話,發現有一個我緊貼阻擋,結果無癮,自己走回後面,沒有再做出「想」打尖的動作了!)


若非有兩個異國「搭」客,我一定搖搖,搖搖到鄉下人扶甩中間條柱!

排隊排到日落!

鹹蛋黃間下沉

夕陽無限好

只是近黃昏

原來,車站是看到泳池的!


不要再去昂坪!不要再坐360!不是昂坪差,不是360差,而是旅遊點,無需要去得咁密!