2015年4月20日星期一

東京箱根之旅第二天:大雨全身濕晒吹爛三把遮



一早落樓下飲橙汁,然後出去食早餐,好享受日本小咖啡店食早餐的感覺。
Check out後到三井酒店後豐田租車,簽咭又多5%折扣。


出發到箱根元港,陰天。這次的導航有點難,我常錯過出口或轉彎位。終於十二點到元箱根港,遊客稀少,兩隻海賊船在碼頭無所事事。

先坐低吃個午餐,烏冬和漢堡set,貴!

開始雨愈落愈大,之後無停過,我們決定不行路去箱根神社,駕車去到仲要行少少,但大雨,帶去果把傘吹爛左,仲好凍,濕晒。


去箱根神社是為看一下那個像嚴島神社海中島居的平和鳥居,下去時見到有人滑到成個响石級趴低,雨真的下很大,石級也變瀑布。
就係呢個石級,三個女仔一齊行緊上黎,我地行落去,啲水就係咁爆布流落去,其中一個女仔在級邊,掛住望風景,就突然趴低左,朋友扶佢起身。佢好尷尬,我當然無影佢相,所以相片欠奉了。
相中三人不是那三個女仔啊!


雨大到無法去桃源台觀光,當然睇唔到富左山。我唯有先去outlet、以為會好啲,點知都係好大雨。成個outlet有好多吹爛了的透明傘,我們買的兩把也吹爛了!


六點到強羅季之花,check in時職員說今天人客不多,我們選的單床西式房,可加三千日元升級到日式房,雖然好抵,但我拒絕了。


這酒店每房都有獨立風呂在露台的,原來是木造的日式浸浴缸,因為網頁有說明房內的不是溫泉水,所以我還是到大浴場去,我選這家的原因是它的浴場不是加水循環那種。


晚飯是餐廳吃的一房一桌,不錯吃!







房間露台外有簷篷,我估是遮擋樓上偷看樓下,也阻一阻想爬入房的人,但因下雨,的的嗒嗒在吵。



後來睇新聞才知。今日日本由南到東京,有好多航班欠航,鹿兒島大阪至東京在下「橫毆り雨」、「激し雨」,鹿兒島更有飛機準備中已滑左落坑。