2012年5月23日星期三

今次無爆杯 - 強記大排檔



砵酒煮牛仔骨真的每次吃都很好味!超送飯!
油鹽水大蜆則不吃也沒所謂,不見得好味,那堆粉絲更是質素差,像吃膠,所以沒有吃!
芝士西蘭花,OK! 
小炒王~像避風塘大雜燴,有鴨舌/青椒/菜甫/花生/腰果/腩肉/芹菜 
不知是否月尾,耀東街竟然有錶位!
上次去強記食飯,玻璃杯竟然自爆,今次好彩無爆,但就飲左半支我最唔鍾意的生力,向來不太喜歡飲生力,而它的light和哈爾濱卻淡得像喝開水,原味那種味道是我向來不愛的,不是它太差,就是不習慣,但生力的啤酒女郎問了一通,見我不太想要,無奈地打算幫我拿我要的牌子,又見我沒出聲,他便叫我幫襯佢要一支生力啦!唉!算啦!要一支啦!搵食啫!
結果飲左半支就無再飲啦!