2012年10月4日星期四

之唔係係「扒」手之王咁差囉!

一直話扒王之王分店每間有級數之分,呢間去過幾次,人人都話佢唔係最高級,但亦唔係最低級,但我就覺得,水準就一次比一次低級,價錢就一次比一次高級!


套餐唔係個個都龍蝦湯,今日點的餐,只有一個係,否則要加$25,痴線! 
沙律無特別,當然,正常! 
焗蝸牛... 
呢舊豬扒,價錢條半紅衫魚,係最好食的一個啦! 
收成$188未計加一的所謂頂級牛扒,仲要做緊優惠喎,正價要三百幾蚊的牛扒...竟然咬得辛苦!之前唔係叫呢個餐,個經理話,如果叫我地原先點果個牛柳餐,試過有人咬唔到要換過俾佢,但呢個係頂級呀,仲非常強調原價三百幾蚊,而家抵食呀!咁...點解都咬得咁辛苦呀?俾原價果D咪傻仔??? 
雜扒...咪就係...雜扒囉! 
呢個亦係頂級,但侍應將三個頂級餐的熟成度調亂晒,朋友要七成熟,就俾左我果個五成熟嘅佢,食到佢成口血,我要生啲,但就熟到咬唔開,真係想問下,之前逐個問我地要幾成熟仲乜呢,問左等於無問,侍應個個掛住睇手機,咁不如早啲執左佢啦!