2014年11月8日星期六

大堆頭關西四國遊_5_祖谷溪滕蔓橋高松




早餐後出發到祖谷溪,途中見到有甲蟲車玩,就隨心下車玩一下甲蟲車,當然它比較適合小朋友,但這裡卻是大小朋友都玩。
甲蟲車果然行得唔快,行完一圈就結束,但它帶我回舊式遊樂園的感覺。

甲蟲車之後繼續出發,去滕蔓橋。



黎到之前睇過唔少Blogger的相,覺得條橋唔係咁恐怖,所以一啲都唔擔心,點知...原來恐怖點不在於條橋的空隙有幾闊,條橋有幾高,而係條橋有好多人,又有好多旅行團,我後面的日本大嬸鬼殺咁嘈,不停叫人向前行,其實個個都向前行緊,咁梗有人行得慢啲,有人行得快啲,後生就話行得快,但好似我呢亭老人家的人都唔少,係咪應該忍一忍,慢慢行,順便睇下橋上風景呢???真係好想鬧呢個大嬸,佢好嘈呀!!!





行完橋就會見到有個石灘仔,可以落去行下。




不過要小心啲,有啲石好滑!

落河溪影相後,出發去小便小僧,佢無電話號碼,又無map code,好多blogger話駕車會經過,點知我地行果個方向係唔會經過,結果要搵,行左條又窄又九曲十三彎的路,以為行錯,點知真係啱,小僧所在位太古怪。

原來條路好窄,讓車時仲high花左小小。

本來想去金刀比羅宮,但玩完祖谷溪後,開始天黑,所以不去,直接去東橫,去到又要搵泊車。

之後去左一間店食魚生。
之後我地繼續食燒鳥,點知揀錯舖頭!

(圖片中的京都係打錯啦!呢度係高松!)
入到呢間店裡面,一個客都無,諗住咁晏,可能啲人走晒,問下老板收工未,佢話未,仲好好人,咁我地就坐低,傾左一陣,老闆話之前也有一對香港來的女生來光顧,他好開心喎。

我地點完串燒,就先上啤酒,等左好耐仲未有串燒上枱,明明無客。。。點解。。。然後老闆就出黎話唔好意思,請我地等多陣,咁我禮貌上就話唔緊要,慢慢啦。。。點知呢句慢慢啦的禮貌說話出事了!佢地真係慢慢,慢到。。。

原來店面入面係廚房,但廚房側邊仲有間房,就係俾一棚訂左房的客食野的客室,裡面有好多人,唔怪得店面無客,但成日見到廚房有人走出黎上廁所,結果係佢地真係做晒客室的食物先做我地的串燒,仲要係無味道,好雪櫃出黎的串燒,價錢唔平!