2014年11月9日星期日

大堆頭關西四國遊_6_鳴門京都


下雨天。


本打算去栗林公園,但下雨,所以直接去鳴門。到逹時十點,想感受大啲的漩渦,要晏晝一點幾,所以我地先行渦之道再上展望台,食埋野先坐水中船。
不過,今日真係好細好細漩渦。










三小時車程經嗚門大橋,穿過淡路島到京都。
我地有啲人好多年前黎過,坐過水中船,今次有兩個未坐過,所以全部都坐船出海睇漩渦,除左我。我就響度買枝汽水,睇下手信,等佢地。 

今次駕車行鳴門大橋返京都。
見blogger話呢間酒店唔錯,又訂唔到東橫等住宿,就揀呢間,連住兩晚,酒店話upgrade左俾我地,嘩!有露台架!正! 
酒店仲要每人每晚有一杯free drink,所以連續兩間都去Lobby個Bar度排隊攞野飲,都係揀 tequila sunrise、Gin tonic之類


晚飯去京都車站搵,見有間迥転寿司排晒長龍,又有好多外國遊客添,所以我地都排,真係好好食,又平。