2014年4月12日星期六

油菜花嘉年華

早餐後又瞓到11點先起身,出發去東萊食蔥餅。

外表不怎麼樣,但名氣響,又係APEC班領袖食過,侍應著晒韓服,招呼同傳菜唔同人,唔准搭枱,盛器多用銅器,連枱面2個醬油壼都寧捨靚,就知道「唔平」。
正如其他幫襯過的blog友所言一樣,2人點個細蔥餅,侍應會立即糾正你,話呢個係一人份量,2個人要食中size。唔係好明點解唔俾人留肚食其他嘢。

由於blog友預告,所以我地點左一個細東萊蔥餅和一個細磨菇蔥餅,侍應先至滿意,而我地多點一個海螺蔬菜,侍應非常滿意。

蔥餅都幾漏,飽肚,邊邊係脆,中間軟棉棉,而東萊蔥餅有少許海鮮如蠔仔蝦仔,磨菇蔥餅就有少許不同菇、適合素食者。

食完之後有糖水,係南瓜甜湯,不膩,實在可解去蔥餅的膩感。

跟住響東萊站附近超市行左一陣,個超市乜都有,波鞋衣履都有,空間面積大,樓底又高。
俾完錢之後如果太多嘢,可以自己裝箱。

逛完就坐地鐡去江西區㕔站,點知我地其中一張一日票出唔到閘,搵職員協助,佢用部機碌一碌就出到,然後同我講話張飛已broken,叫我地跟佢去辦公室,去到辦公室,佢同個高級D的人講左一陣,個高級職員響櫃桶攞左D錢,又叫我地跟佢去售票機。

無錯!你估中了!佢攞錢買過一張一日票俾我地,仲煞有介事響張票度簽個名。
唔知簽黎做乜,因由始至終都只得我地同垃圾桶會接觸呢張飛。不過,佢呢個解決方法幾好,好快搞掂。

江西區廳冇乜特別景點,但呢個時候,果度有一大片油菜花海,呢三日仲有嘉年華響度舉行。
好靚!

因為有嘉年華的關係,有濁酒試飲添,真係唔錯。
行完油菜花海之後,又去札嘠其翻兜海物天地,今次加多2隻鮑魚,烏冬要雙份。
上次冇加鮑魚,烏冬單份都食唔晒,今次竟然食得晒。

食完就返東横瞓覺,聽日早機,點知張房咭開唔到門,搵前台,佢問我係咪聽日Check out,然後響電腦度㩒2㩒就搞掂,應該係之前果位入錯日期。