2014年4月7日星期一

釜山累著走

釜山行第一天

大韓、港龍、釜山航空往釜山的航班,都集中在凌晨兩點左右,很累人!


上機派入境表派面包盒,跟住熄燈,話咁快天光,因為韓國快香港一個鐘,明明望到機場大樓,但要坐巴士由中間駁入去。

入境大堂塞滿差不多同時到的香港航班,個個櫃檯排長龍,逐個影相打指模,最戅居係中間四個櫃檯外國人入境,右邊有條韓國人e道,結果要用e道的人要穿過排隊人龍。

出去即刻排隊租wifi 蛋,olleh條龍最長,差不多全部香港人,明明㩒飛嗌號碼,但人龍已成,冇人攞飛,隔離sk同LG冇咁多客,但個個㩒飛,冇排條人龍阻路。

期間有韓國人在我後面的人後面穿過,撞到我後面的人,佢「即」個韓國人,個韓國人返轉頭推佢2下,話我地排隊阻住佢地行。

Wifi蛋十分好用,有時東橫個wifi會自己消失,就用埋隻蛋好過。

後來有個常到首爾旅遊的舊同事來到釜山共聚晚餐時,告訴我原來olleh可以網上預約,LG唔可以,佢都有預約左olleh,不過到埗見排隊,就改用LG,我地去的地方同日數,用邊個網絡都一樣價錢一樣好用。早知我就唔排olleh,排左成粒鐘!

排左成個鐘,搞掂就去坐軽鐵和地鐵到住宿寄放行李。

未到check in時間,累得很也無奈要四圍狂,所以到附近吃早餐。

Angel in-us coffee響西面站有好多分店,好似便利店,24小時服務。

食完就坐地鉄去大淵站,諗住雙胞胎豬肉湯飯店要排隊,點知好快就有位。
點左豬肉湯飯和豬什湯飯,忘了應點煮豬肉湯飯,只好再有時間先再幫襯。
食完仲未可以攞房,於是坐兩個站地鐵去南川洞睇住宅區櫻花。
唔係最燦爛,開始落花添。一幢幢靠海邊的住宅,仿似公屋,毗鄰一幢幢新樓似高尚住宅,但公屋位置略勝,有海景有單車緩跑徑,仲望住廣安橋和海雲台。
眼睏和腿酸情況下,到附近廣安站坐地鐵到東橫,check in攞鎖匙上房瞓覺。

下午三時直睡到晚上九時,起身到樂天百貨後面的大排檔食晚飯兼宵夜。
手指指咁點了海菠蘿、螄蚶、雞腎、鯖魚、辛字麵和燒酌。
食完返東橫再瞓過。