2014年4月8日星期二

鎮海追火車 賞花被蚊滋擾

食完早餐出發去沙上站搭長途巴士去鎮海,雖然係長途巴士站,其實只係一個鐘頭車程,途中有不少分站,上上落落,而架旅遊巴的巴士好似過山車玩飄移咁,雖然係正常兼司機經驗唔錯,都係扣緊安全帶比較好。

到總站落山後想搵巴士去慶和站,雖然有地圖介紹,但我都係認唔到,反而用手機GPS導航行路都只係半個鐘,所以就行路。(有啲憨居)

入站前響門口的遊客詢問處査問幾點鐘有火車經過,然後入去影下相,火車經過時又影下相,火車走左我都走,門口就有巴士站,上車入錢,行到見到好多帳蓬的地方按鐘落車,果度係余佐川。
余佐川好長,櫻花滿開期已過,所以向帝皇山公園方向慢慢行,影下相。
經過隧道仔出去搵食。
食完行去帝皇山公園。
我冇行365級樓梯上去,因為頭先行路去慶和站已很累,所以坐䌫車,佢地會計人數,不會迫埋一堆,買飛後上去坐住等,車程短但不等太耐。

上到去就上鎮海塔,有電梯,但好細,排隊等一陣,三兩部就到我,電梯雖然細,但個個都上八樓,冇層層停,所以唔會等好耐。

上到頂就360度影鎮海相。行樓梯落去,樓梯不窄,又開揚,行得舒服,中途有展覽廳。
落山就冇坐纜車,行樓梯。跟住又行番去余佐川。我冇去軍校睇(軍港節其中一個活動)。

行落余佐川,又響川上羅曼橋影相,套下攤檔的串燒雞肉,同埋雪糕。
呢種香蕉咁款嘅係雪糕筒,入滿軟雪糕,一路行一路食,雪糕有朱古力味揀,唔會食到成手係雪糕。
等余佐川著燈,行左入個公園。
愈近黃昏,條川就愈來愈多蚊滋,坐低仲俾佢地圍住,千祈唔好講野。

等到著燈,以為會靚,可惜射燈照住的櫻花已七零八落,靚D的櫻花又冇射燈照住。
行近總站搭車回釜山,途中竟遇射燈照啱櫻花樹。
又會見到夜市。
坐車返到釜山,響樂天附近求其食飯。
求其係會出事嘅!
呢間,湯係冇味嘅!豬肉片係冇味嘅!唔問佢係唔記得俾白飯嘅。套餐有飯。佢地趕住收工。

食完返去東橫睡覺,累了!