2014年4月13日星期日

回家真好

今日唔可以瞓到十一點,半夜四點九就要起身,搞掂出去搭5點半頭班車去機場,落緊毛毛雨。

響地鐵買單程飛去沙上轉車,入晒錢之後佢唔出飛!結果㩒制call職員,佢用韓文係部機嘅揚聲器講左幾句,我用有限公司嘅英文同佢講入左錢冇飛出,佢用英文問我「Do you need help」,我當然答「yea」,我懶到連個「s」音都冇發出聲音。

等左一陣,職員就黎到,佢比尋日果位仲乾脆,冇幫我地買過張飛,而係直接俾錢我響隔離部機買過張飛,而佢就打開之前部機度門修理。

住西面真係好方便坐早機,去到機場約六點半,tax refund、還wifi 蛋、寄行李、過海關,七點就搞掂晒。仲有時間食早餐同買下手信添。
8點正好快起飛,最正係11點就腳踏實地,等緊行李出黎,坐車少人唔使站站又停又等,12點中午返到屋企仲可以同屋企人去飲茶添!