2014年4月9日星期三

與同胞食海鮮 與日本人食人蔘雞

食完早餐再瞓過,十二點先起身,去札嘎其食海鮮。

最高最大有雙手捧住個地球係門口嘅大廈,就係遊客同旅行團多數幫襯的地方,𥚃面店舖幾乎都設定好套餐方便遊客。
出面攤販其實都唔錯,有D可以坐低飲啤酒食燒烤海鮮。
附近都有街舖,好似西貢,門口有海鮮缸。本來對其中一間有興趣,但一碟雜蜆要三萬韓元,一碟鮑魚亦係三萬韓元,松葉蟹1kg六萬韓元。問題係碟雜蜆唔值呢個價錢,所以最後冇幫襯,阿珠媽仲話呢度間間價錢一樣。

哦。知道了。

其實仲有兩幢矮D,外貌冇咁靚嘅海鮮市場,一樣有得食。結果揀左中間人多D果檔。
呢度嘅嘢價錢合理D,仲有一枱都係香港來的,同聲同氣梗係好D,我地交換食海鮮情報,佢同事話佢知出面檔販食燒烤海鮮仲平D。佢仲介紹我地食燒海鰻,下圖右面下面果碟就係,唔平架,又細條,但連頭連尾香脆嫩滑,真係超級正!唔該晒!呢個推介真係好!
食完就向光復路、BIFF廣場去,經過龍頭山公園。
釜山塔響公園上面,登釜山塔要付費,我冇幫襯。好悠咁影下相坐下,見到欒天百貨。

落番去街有小食檔,其中一檔好出名又要排隊的炸餅,湊熱鬧都幫襯左一個。
食完就去樂天百貨嘅11-13樓Sky Park。
12樓有小朋友設施,可以坐小火車,仲有個小型動物園俾佢地睇下小動物,有兔仔、鸚鵡等,最不人道係竟然有隻狗。
困響個籠度,佢都唔多理人,天黑後我再上黎諗住影夜景,聽到佢係度吠,但冇人理。

天未黑時,12樓上13樓有左右兩邊,可坐電梯或者行樓梯,一邊有個假的釜山塔同埋又係Angel in us coffee,呢間野幾乎響樂天百貨有幾間,地庫超市Food Court層有、10樓食肆層有、音樂噴泉層都有。

入去sky park店坐下。呢個Berries ice flakes真係好好味。
13樓另一邊冇咖啡店冇假釜山塔,但接近D真的釜山塔,睇到車水馬龍的車道同BIFF廣場。

仲影到日落同釜山塔。
落去行一陣再上黎影夜景,碰巧音樂噴泉在表演,這個入了健力士世界紀錄大全的噴泉,配合不同音樂表演。
睇完就上番去影夜景,點知近釜山塔果邊封左唔俾上!

唯有去另一邊。對住個假塔遠眺釜山塔,無可避免影到天台插住果支韓國旗。
影完落去食南蒲人蔘雞,佢對面幢大廈火燭完圍左板,擋左間舖,差D搵唔到。
點左一份人蔘雞和一份烤雞,有人蔘酒送。隔離枱位伯伯主動幫我地影相,仲話我地知人蔘酒係送嘅,咖啡可以任飲。結果我就同佢傾左半個鐘,佢係日本人,明日返京都,但佢都有韓國血,所以佢響呢間好熟。

講左一大輪,散水!

返東橫瞓覺。