2011年1月16日星期日

食材貴精不貴金

通貨膨脹,貴而差,無奈!

橙,新奇士橙最出名,但好耐好耐已經發現,點解新奇士橙容易係買到酸的?點解橙皮咁厚,厚過我塊面皮?點解水份咁少?個橙好輕?之但係身價好高喎!

有一次,我見一個菲傭響生果檔,二話不說去揀澳洲橙,心諗佢地成日黎街市買菜,要精打細算,買平橙又要甜及多水橙,否則會被主人懷疑佢地落格或鬧佢地唔識買橙,所以決定冒險試下跟佢買,結果發現,菲傭原來都好醒架!D澳洲橙唔錯,甜多過酸,有些會皮厚,但斷唔會乾水都好似新奇士咁輕,同樣Size但就平過新奇士,咁我就以後都買澳洲橙,早排就見過非洲橙,但都唔及澳洲橙好食,之但係最近生果檔充斥都係新奇士,澳洲橙愈來愈少,響個角落頭,睇怕遲D會無晒,因為澳洲早排內陸海嘯,乜都無晒! 呢隻芥蘭苗超好食,閒日賣$14/斤,假期會加兩蚊,每個街市唔同價,但真係好好食。突然間我記起睇過一段紀錄片,係內地農民訪問。農民話其實呢D芥蘭同菜芯,所謂苗都係平時食開果D,只係佢地將頭尾及大塊外圍菜葉批走,留番中間最嫩的才賣,結果係賣出的價錢較成棵多,令佢地收入增加,而呢d苗又受歡迎,佢地好開心。


究竟,我地咁嘴刁,是對還是錯?是間接暴殄天物?還是協助了農民?