2011年1月16日星期日

Triple-O's與有機Rose酒

沙田新城市廣場地下,有好多似Food Court又不是Food Court的食肆,一條圓柱被兩三間食肆圍住,果度有好多圓柱,有上海菜有壽司有Pizza有Starbuck,有...同埋呢間Triple-O's。
濃濃芝士加醬汁澆上薯條,真係好好味,但要快食,才保持脆度。好味!原來它是源自加拿大東部法語地區魁北克市的Poutine乾酪澆肉汁薯條,人家的主食啊!
雞柳散買,五件盛惠$39,好味好味,當然比麥當當的麥樂雞好味,但要知道,價錢不同,不能比較,甚實我都好鍾意麥樂雞,如果要揀,我揀麥樂雞,但要呢隻雞柳的配醬!個醬汁有少少酸甜,但好好好好味!
Ordinary Burger套餐,加散要的雞柳,要$113!不便宜啊!漢堡的牛肉算厚,又juicy,其實都唔算貴!
不過,我地醉翁之意,除了為吃外,還為了酒!千金難求的有機Rose酒,朋友留起一枝,想再買已經買唔到,有時要祈求點點紅有得賣,有時要問開酒窖親戚有無貨,無論點,今日我地先嘆呢枝有機Rose先!早前已嘆過一枝有機紅酒,唔錯,今次呢枝有機Rose,都唔錯,只係無紅酒咁濃。
睇過documentary,話法國好多酒莊都大量加殺蟲劑和防腐劑,搞到好酒難得,真正嚴控品質的酒莊也遭殃,人們不知如何買到真係好酒,於是人人覺得紅酒愈來愈難飲,而好多專家就話你唔食飲,教你點飲,其實就係有trick,好似有D酒話擺得,擺得耐先好,實情係多防腐劑殺蟲劑之類,擺耐d,化學品消散多d,飲落咪覺得好酒囉!

唔知呢個docu講得真唔真,亦唔知我有無記錯,但飲開的紅酒,真係難飲左好多,或者年份唔同,或者...。
有機紅酒/Rose無普通的咁濃味,怕淡口的人可能唔鐘意,但佢勝在食得多都唔會出現普通紅酒會令人出現的頭部不適和胃部不適感覺,酒精度一樣13.5%,飲得多都會想睡一覺,但不會醉酒啊!因為我無錢買多枝!哈哈!就算有,朋友話好難買到喎!咁就唔好買咁多,買到就飲,買唔到就飲番普通紅酒啦!最緊要係飲酒的對手,同埋飲得高興,如果一條友飲悶酒,俾幾好的酒我,都只會覺得苦!哈哈哈!