2011年1月15日星期六

好彩條金屬線仲響度

響櫃員機提款,一睇就好顯眼係張銀紙其中一邊無左一大忽!

點都唔會有人肯收!

星期六晏晝兩點幾,交通銀行!
點都換唔得番,企響櫃員機度呆左兩秒,無奈!

要等兩日!

好彩仲有兩百蚊救命!(如果係綜援人士,咁呢兩日點過呢?)

同朋友食飯,講開呢單野,佢叫我俾張銀紙佢去埋單,我話:「盲的都唔會收架,算啦!」俾張銀紙佢睇,佢無言以對!

同另一朋友食飯,又講呢單野,佢即時反應:「細行係咁啦!有乜理由數錢果個睇唔到?放落機度數都睇到啦!俾著匯豐之類的大行,就唔會咁樣!」

呢個反應真係好中肯!

星期一去銀行換番張銀紙,個女Teller望望下,又俾佢隔離果個望望下,然後換過張銀紙俾我!

好彩條金屬線仲響度!好彩個號碼仲響度!好彩...如果佢地唔小心收左張假銀紙,又俾我咁好彩提左出黎,然後好好彩咁去佢地度換,我呢次仲唔好好彩咁有皇家飯食,水洗都唔清咁響監倉度抗通脹?以後銀行大裁員,都唔知可唔可憐佢地好!!!唉!